onsdag 30 september 2009

snabbsomblixten

Jag har jävligt bråttom. Det är inte så att jag behöver springa snabbt. Men jag behöver vara smart snabbt. Jag behöver tänka ut hur jag ska lös amin jälva hemtenta. När jag har gjort det är alla mina problem ut världen, men innan dess är det förjälvigt rent ut sagt. Jag har ångest över att jag inte kommer hinna klart. Jag har skrivit ungefär en mening och det ska vara på 2-5 sidor. Det är det att jag inte kan börja någonstans. I alla fall

Jag hade gympa i morse. med en sträng lärare. Jag kom för sent och trodde jag skulle få en utskällning- men icke. Jag fick skriva om ett prov, något som gympaläraren tyckte var pinsamt då han tappat bort mitt prov. Okej, jag hade kunnat bli sur för det, men han hade anledning att vara sur på mig så jag var snarare lättad. Sedan skrev jag provet igen på 5 minuter. Det gick inte så bra. Ett poäng över godkänt, fast MVG- på överbetygsdelen. Men det var väldigt annorlunda. Ska skriva felen jag gjorde så ni inte gör samma fel som mig. Det handlade om kost och livstil och träning.

I alla fall. Nu sja jag plugga klart,. Sedan kanske jag ska koppla av med lite simmning. Det är så bra att tänka på något annat när man är så stressad som jag är nu. Men om jag inte hinner det kanske det bara blir en liten snabb promenad- om jag ens hinner det. Jaja vi får se
wish me good luck.

Bra uppdatering och råd från coachen, M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar