tisdag 29 september 2009

starting up.




så då. en gemensam blogg. nu kan vi leva lyckliga för resten av våra liv.
i alla fall, nu peppar vi varandra lite, lägger upp bilder, spellistor och peppande texter.

för att få rätt ordning börjar jag med gårdagen, måndag, början på veckan.

måndag: i och med att jag fortfarande är halvkrasslig tänkte jag börja lugnt. jag och H körde en ordentlig powerwalk. dock känner jag inte av den, får nog ta i mer. den sockerfria veckan började bra, jag satte inte i mig något godis på hela dagen/kvällen. under dagen hann jag klämma in en solning för att åtminstone se pigg ut.

tisdag: senare ikväll har jag planerat in en powerwalk till, jag menar, mitt nyttiga liv har börjat! jag har än så länge lyckats undvika allt sött här hemma. jag ska berätta vad som lockar mig:
kakor i olika former (cookies, pajer etc.), chips, godis och läsk. hej på er små kära vänner. men nej, frukt är godis!

jag ska göra en spotifylista med peppande låtar för den där hemmaträningen som jag så gärna vill börja med (oui, jag äger ju vikter och att leta upp ett träningsschema på google är förmodligen inte så svårt). jag gör även en iTunes som man kan slänga in i mobilen/iPoden. dock blir ju det bara en skärmdump men sak samma. inspiration behövs.

nu är det dags att plugga! det är alltid bra!

1 kommentar:

  1. haha om du tar i mer kommer jag inte orka medd.........carzy grrrrrrrl

    SvaraRadera